TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Awas Borang Palsu Bantuan RM500

Pastikan Anda Dapatkan Borang Yang Asli

Bantuan RM500 Bantuan Rakyat 1Malaysia

Tarikh Tutup 10 Januari 2012

SUMBANGAN IKHLAS

Tabung Pembangunan Maahad Tahfiz Al-Quran Al-Asriah

CERMIN MATA TERAPI (RAWAT MATA RABUN DAN SILAU)

Dapatkan Segera!!!

Detox Foot Patch

Jom Singkirkan Toksin Dari Badan Anda

Saturday, 10 January 2015

Awek Itali Kerja Di Kedai Roti Canai






Gambar Dari Siakap Keli

Roti canai ngan Pizza tak banyak beza rasanya hahahaha. So mesti takdak masalah awek Itali nie nak tebaq roti canai ala-ala uli doh pizza melayang di udara.....ceeeeehhhhhhwaaahhhhh

Confirm makin ramai la customer mai singgah ke kedai nie nanti....senyum ja tokey gerai roti canai nie....

Awek Itali nie namanya Chantal Viola asal dari Rome Itali terlibat dengan program pertukaran pelajar so diaorang ada la program kat Alor Setar Kedah.....Jangan terkejut awek nie siap pakai tudung tu.....tujuan dia nak rasa n alami sendiri pengalaman untuk sesuaikan diri dengan budaya dan bahasa Melayu di bumi Malaysia.....

Apa lagi moh kita ke gerai nie pekena roti canai air tangan awek Rome Itali. Lokasi di  Gerai Din Roti Canai, Jalan Sekolah Menengah Teknik Alor Setar, Lebuhraya Sultan Abdul Halim, Alor Setar. 

Ini Ketua Kampung Yang Manyak Langsi oooooo

video

Aku tak tau nak cakap macam mana la pasal kejadian nie.....bila orang nak tolong leh lak nak kena buat sistem report-report lak dahhhhhh.....adoiiiii

Memang banyak langsi lor ini ketua kampung.....

Agak-agak la nak langsi pun.....

Harap semua ketua kampung amik ikhtibar dari kejadian nie walaupun dah lama berlaku kisah nie patut dijadikan panduan.....sekarang nie time bencana ramai mangsa-mangsa banjir perlukan bantuan....tolak tepi dulu lah hal-hal politik.....yang penting mangsa banjir nie diberikan bantuan....

Aku kurang respek ngan ketua kampung macam nie.....minta maaaaappp ler ek ketua kampung langsi....

Kerana ada orang macam nie la UMNO akan terus dibenci....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More