TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Awas Borang Palsu Bantuan RM500

Pastikan Anda Dapatkan Borang Yang Asli

Bantuan RM500 Bantuan Rakyat 1Malaysia

Tarikh Tutup 10 Januari 2012

SUMBANGAN IKHLAS

Tabung Pembangunan Maahad Tahfiz Al-Quran Al-Asriah

CERMIN MATA TERAPI (RAWAT MATA RABUN DAN SILAU)

Dapatkan Segera!!!

Detox Foot Patch

Jom Singkirkan Toksin Dari Badan Anda

Thursday, 13 November 2014

Menteri Tiada Kuasa Kawal Harga Rumah


Apa ke bangang Menteri kat Malaysia nie....mungkin kat Malaysia nie perlu ada sifat kebangangan kot.....baru la sesuai jadi Menteri.....mungkin seloka pantun 

Siakap Senohong 
Gelama Ikan Duri
Bercakap Bohong
Lama-lama Jadi Pencuri

nie yang moden punya seloka pantun

Siakap Senohong
Gelama Ikan Duri
Bercakap Bangang
Lama-lama Jadi Menteri 

hahahahahaha


Aku bangkitkan isu nie bukan apa.....makin lama makin mengarut komen2 pak menteri nie.....Menteri Kesejahteraan Bandar, Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Datuk Abdul Rahman Dahlan cakap kerajaan tiada kuasa untuk kawal harga rumah......WHATTTTTT THE HELL MAN!!!!!

Apa punya statement nie?????

Ayam hangpa leh buat sekatan perkenalkan harga siling....daging pun boleh ada harga siling.....ikan pun boleh ditetapkan harga siling....

Rumah nie tak leh ka nak buat harga siling????? Kalau katakan takdak kuasa cuba2 la "CARI KUASA" bukannya tunding jari bagi alasan bangang n standard budak sekolah tadika.....agak2 la weh.....

Rumah dah jadi satu elemen keperluan penting sekarang nie...sama standard ngan stok makanan......macam mana rakyat yang berpendapatan rendah nak beli umah masa akan datang kalau kerajaan sendiri dengan kebangangannya takdak usaha nak cari kuasa untuk membantu rakyat....agak2 la bro......lu tu menteri bro....lu ada kuasa untuk bawaan isu nie ke Parlimen untuk dicadangkan untuk gubal undang2 berkaitan harga rumah....

Nasib Najib Razak la sebab dapat golongan Menteri Cap Ayam brand.....Pengarah JPJ dah tentu la dengan standard Cap Ayam Tak Sembelih....statement tak berbudi bahasa....tp itu lah Malaysia lagi bangang Pengarah n Menteri lagi mudah nak jadi VVIP hahahahaha.....

Kesian sungguh ngan pakcik Najib Razak.....

Wednesday, 12 November 2014

Menteri Pengangkutan Arahkan JPJ Tangguhkan Operasi No. Plat

kah kah kah......akhir Pengarah JPJ dah leh buat keje lap kereta dia kat opis lepeh nie kekekeke.....
Menteri Pengangkutan dah arahkan hentikan sebarang pemeriksaan no plat kete kekekeke......bila mak ketam nak ajaq anak ketam jalan lurus tp last2 mak ketam sendiri jalan senget kekekeke......
sama la ngan Pengarah JPJ yang "bagus budi bahasanya".....sama standard ngan mak ketam dalam cerita kat atas kekekeke.....sendiri nak saman org tp diri sendiri terpalit ngan nista.....

Zaman skrg nie zaman berita di update every second....dulu boleh la kejadian hari nie jadi bahan utk berita esok....skrg nie zaman kejadian saat nie berita keluar 1 saat lepas kejadian.....zaman berita esoknya dah tak laku dalam era la nie.....
Perlu diingat zaman la nie org dah pakai smartphone....terlintas nampak mak ketam jalan tak betoi ajak anak2nya jalan lurus terus update masuk berita maya....terus viral cari kesalahan kecanggihan teknologi.....menteri n vvip pun panas punggoq sbb org ramai akan jadi hakim tak berbayar untuk mempertahankan hak yang dibuat oleh mak ketam yang jalan tak betoi......
amik ubattttttt......


Alor Setar Dilanda Puting Beliung Kali Ke Empat 12.11.2014

Tadi dapat tahu berlaku kali ke empat puting beliung melanda bumi Kedah di Alor Setar Kedah....dikhabarkan banyak juga rumah yang rosak dalam kejadian nie....kejadian berlaku pada pukul 3 petang tadi di Kampung Sungai Nona dekat Simpang Empat....korang leh tengok video yang sempat dirakam oleh rakan di Alor Setar.

video



Puting beliung keempat landa Alor Setar

ALOR SETAR: Satu kejadian angin berpusar seakan-akan puting beliung berlaku di Kampung Sungai Nona, dekat Simpang Empat, di sini, kira-kira jam 3 petang tadi, menyebabkan beberapa rumah di kawasan itu mengalami kerosakan.


Difahamkan, insiden puting beliung itu adalah yang keempat berlaku di Kedah sejak ia melanda Pendang pada 14 Oktober lalu.

Dua lagi insiden direkodkan sebelum ini ialah di Kampung Sungai Bharu pada 31 Oktober serta Taman Wira Mergong, di sini, pada 2 November lalu.

Gambar kerosakan akibat puting beliung





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More