TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Friday, 2 December 2011

Serius Nak Muntah Jangan Tengok - Aksi Romen Ibu Dan Anak

Serius aku cakap memang nak muntah tengok video pengakuan dua insan dari Indonesia nie. Ada ke patut seorang ibu dan anak mengadakan hubungan sulit seperti sepasang suami isteri. Dah giler ke apa diaorang nie. Maybe sebab itu ler di Indonesia sentiasa diturunkan bala oleh Allah SWT. Leh ada lak wawancara secara umum macam nie yer kat sana. Korang tengok ler sendiri pengakuan dua insan nie yer. Sediakan baldi kat sebelah kalau nak muntah senang hehehehe.


1 Comments
Comments

1 comments:

akhirat nanti akan di azab la...kalau segera bertaubat insyaallah dihapuskan dosa...isnyaallah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More