TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Friday, 4 November 2011

Resepi Ular Tedung Goreng

Assalamualaikum wbt dan salam 1Malaysia semua. Hari nie aku nak kongsi ngan korang semua satu lagi "RESEPI BAIKNYER". Kalau Mat Gebu tengok pun belum tentu dia sanggup buat hehehehe. Sory Mat Gebu jaja nama hang sat hehehehe.

Resepi yang aku maksudkan adalah ULAR TEDUNG GORENG. Apa macam ada berani nak try hehehehe. Resepi mudah jer dapatkan seekor Ular Tedung lepas siang potong halus-halus letak kunyit dan garam. Apa lagi goreng ler hehehehe. 

Itulah realitinyer makanan eksotik. Makanan jenis nie banyak di negara Thailand dan China. Tujuan diaorang makan adalah untuk kekuatan tenaga batin. Jangan tanya aku ler betul ke idak hehehehe sebab aku pun tak penah try dan tak teringin nak try hehehehehe. Malas ler aku nak taip panjang-panjang. 

Korang layan gambar kat bawah nie.






















1 Comments
Comments

1 comments:

euuuwwwwww nk muntah kot..yekssss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More