TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Sunday, 27 November 2011

Panas!!!!! Gambar Aksi Mesra Khairul Fahmi a.k.a Apek Bersama Shida Harmi

Perghhhhhhh!!!! Confirm gambar nie akan jadi ISU PANAS. Aku tak pasti ler kesahihan butiran dua screenshot Blackberry Messager (BBM) yang dipercayai perbualan antara Khairul Fahmi a.k.a Apek dan Shida Harmi sekitar Ogos 2011.

Leh jadi isu kontroversi nie kalau korang baca message kat screenshot tu. Bukan tu jer....ada beberapa keping gambar aksi mesra dipercayai Khairul Fahmi a.k.a Apek dan Shida Harmi.

Suka hati ko ler Apek yang penting ko jaga pintu gol Malaysia sebaik mungkin. Jangan bolos sudah ler.

Korang layan jer lah.






2 Comments
Comments

2 comments:

haih entahlah..macam2 manusia skg..

apek2.. aku tau lah ko tu muda lagi.. tp ko ingatlah sikit, org lain pon pi berhibur jugak tapi taklah mcm org takde agama.. berpeluk sini sana.. mcm bagus! baut malu nik aziz jerk bagi tanah kat ko..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More