TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Monday, 21 November 2011

Apabila Jalur Gemilang Dihina - Hangin Siot!!!!!


Apa perasaan korang bila Jalur Gemilang yang kita megahi diperlakukan seperti gambar bawah nie? Ini lah jadinya bila ada akal letak kat lutut. Aku tak paham dengan peminat bola sepak Indonesia nie. Kalau marah sangat dengan Malaysia sebab berjaya tundukkan Sang Garuda masa perlawanan bola sepak Sukan Sea baru-baru nie, takkan ler sampai begitu dihina panji-panji negara kita. 

Perlu ke seorang rakyat di sebuah negara berdaulat seperti Indonesia menghina bendera sesebuah negara? Walaupun tindakan segelintir rakyat yang membuat onar tidak melambangkan keseluruhan penduduk Indonesia. Tetapi sebagai rakyat Malaysia aku tetap terasa dengan penghinaan ini. Malaysia juga sebuah negara berdaulat. Bayangkan kalau rakyat Malaysia buat begitu pada bendera Indonesia. Apa akan jadi? Silap haribulan Kedutaan Malaysia di Indonesia kena baling taik lagi. Adoiiiiii!!!! apa nak jadi aku pun tak paham.


Leh baca kat sini gak yer.

4 Comments
Comments

4 comments:

kalau dikata x ada otak...marah!
kalau dikata x ada adab...melenting!
kalau dikata x ada moral...menggelupur!
Kalau dikata x ada 'perikemanusiaan'...mau pengsan!

Hakikatnya...perlakuan kita mencerminkan siapa diri kita sebenarnya...hmm....

itulah warga2 sebilangan indon kat sana....x kenang budi...

Ni orang MALAYSIA KE MANE.babi giler sial.....siot kecik2x xnak mampus besar2 dh jadi pembelot bgs pi mati lg bgus

cm sial.orang indon ke ,dtg negara orang merempat ,,mencuri merompak merogol membunuh,,,lengkap...kalau bendera korang kena pijak kena bakar korang panas gk kn,,go to fuck'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More