TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Tuesday, 18 October 2011

Bila Enot Buat Kek Tetek 18SX

Assalamualaikum wbt dan selamat pagi semua. Tadi aku sempat layan forum jap. Sekali aku jumpa post nie. Agak menarik untuk dikongsi dengan korang semua. 

Aku tengok Enot memang terer seh buat kek nie. Lawa siot!!!! Hanya satu jer aku tak berapa berkenan bila dia buat kek ada unsur 18SX. Bila tengok cara dia komen kat FB pun satu hal gak. 

Terlajak perahu leh gostan terlajak kata buruk padahnya. Tah ler korang tengok ler sendiri.

Apa pandangan korang yer????



7 Comments
Comments

7 comments:

huhuhu entah lerr
kreatif punn agak2 lerr kannn
bukan orang eropah punn kann

kreatif dan berseni, berseni seni pon agak2lah..kite nie dok kat Malaysia..dan sbg org melayu x senonoh plak nengoknyer..lainlah kalau org barat....mereka x malu pon..haha

buat kek mmg la kerja halal, tp kalau dah mcm ni bntuknya, fikir2 kanlah...

Stupidd crearivity-said-do..=.='

hihi cara enot jgn tu laser..cne ntah

saia ase ia merupakan satu seni yg mungkin sume orang tak ley lakukan seperti ue . lao korang pk bende-2 yg tak sptotnye , ue otak korang la nak pk cmne . tapy cube korang pk korang ley buat ke mcm ue ? sia-2 nak kutok orang , tapy tak cermin diri dulu cmne . haihh ): jangan nak tuding jari kat orang jewp , ingat-2 laa .

Nk kreatif pon ada batas nya jgk, kreatif mcm gini.kebende?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More