TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Tuesday, 4 October 2011

Adoiiiii Seksi Nyer Artis Nie - Amanda Imani

Jap tadi ada rakan aku email satu gambar perghhhhh seksa mata memandang hehehehe. Aku tak paham ngan artis wanita Melayu di Malaysia zaman sekarang nie??? Naper ler sanggup pakai pakaian yang seksi tak hengat ek. Pelik sungguh kan??? Walaupun itu pakaian sponsor rasanya tak sesuai artis wanita berbangsa Melayu dan beragama Islam pakai pakaian macam tu kan. Pelik....Pelik....

Sebelum nie Miera Leyana cetuskan kontroversi dengan cara pemakaian yang seksi tak hengat dunia. Teruk gak dia kena bantai ngan wartawan dan orang ramai. Rasanya korang masih ingat lagi kot. 


Nampaknyer dah ada pengikut Miera Leyana sekarang nie hehehehe. Yang terkini seorang penyanyi baru Amanda Imani berani menampilkan diri dengan gaya yang sama seperti Miera Leyana. Korang tengok ler sendiri.



Lepas nie ada ler sidang akhbar mohon maaf hehehehe. Dah leh agak. Ayat standard yang selalu keluar dari golongan artis.

13 Comments
Comments

13 comments:

isy...bodoh benar...kena rogol nanti nak salahkan perogol lak..

Jom terjah sini:
1)Apabila Butang “Mute” Wujud Dalam Dunia Realiti
2)5 Manusia Paling Berat Di Dunia

adoi..cuci mato nampaknye.. kekeke

hudoh betul tunjuk ketiak...

kalah artis dari negara barat...

sah2 tak pakai bra....

betapa berdosanya si pereka pakaian ni yg mst nya org melayu yg Islam...huhu..

eeee...wuek....nampak ketiak itam..hahaha

mcm gemok jaa....perasan body cntek ka....huhu....

badan mu gemok berisi la....jgn tayang lebeh2.....buat girlfren sedap la....buat bini tak leh....anak sorang dah tut..tut..

pengaruh budaya barat lah ni..

wau! xkelip mate ak ni...ha3 :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More