TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Thursday, 22 September 2011

Stim Bau Kentut Wanita???

Tak leh blah tajuk entry hahahaha. Tapi itu lah realiti yang berlaku kat mamat dalam gambar nie. Ada gak orang macam nie ek leh lak dia stim bau kentut hahahaha. Pelik tapi benar.

Pada aku sebenarnya laki nie bukan suka bau kentut pun....nie mesti saja nak amik kesempatan....tapi ada gak wanita yang sanggup bagi laki tu bau....memang tak leh blah siot hahahaha.....aku nak kentut cepat sapa nak bau hahahaha






5 Comments
Comments

5 comments:

haha.. ni kerja gile r doe..

meh, nak bau kent0t i takk ? pangi pangii tauu..comp0m x tid0 malam nanti....awwwwww :D

boleh juga nana...rakam aksi kentut u dulu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More