TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Tuesday, 13 September 2011

Gambar Sosial Qila Wan Hisham Pelakon Awan Dania Musim Ke – 2

Panas sehhhhh!!!! Gambar Qila Wan Hisham pelakon Awan Dania Musim Ke – 2 yang bermadu kasih telah didedahkan di laman web ohartis. 

Adoiiiii aku pun tak tahu ler nak cakap macam mana pasal hal nie. Bila dah keluar gambar-gambar macam nie dalam internet mula ler nak bikin ayat cover line.

Kalau gambar tu senonoh ok ler gak nie tidak, sekali keluar gambar pelbagai aksi menjolok mata yang boleh tinggalkan tanda soal "?????". So nak salahkan sapa sekarang nie. Sapa nak dijadikan kambing hitam.

Kepada semua golongan artis berhati-hati ler dengan setiap tindak-tanduk anda di luar sana. Banyak mata yang memerhatikan setiap gerak-geri anda. Kalau baik tindak-tanduk anda maka baik ler informasi yang akan dikeluarkan oleh peminat kalau sebaliknya lu pikir ler sendiri akibatnya. Jangan disalahkan orang lain lak.

Buat Qila Wan Hisham, banyak persoalan yang perlu Qila Wan Hisham perjelaskan kepada peminat dan umum. Harap Qila Wan Hisham tabah untuk hadapi dugaan nie.






17 Comments
Comments

17 comments:

bak kata wardina...artis tidak boleh dijadikan ikon atau idola..huhu..

ewww.. terserlah jerawatnya..

yang buruk jadikan sempadan

xcntek mana pun..mekap je bt cntek...bila tgk fmbr cmnie lagi la tak cntek...

banyak jerawatttt je yg selain gambar berlakon.. ohhhhhhoiii~..

OMG! OMG!! byknye jerawat.... tapi mata jeling kat gmbar yg panas2 tu... aduyaii... kena censor tu..

Boleh tahan jugak tak berapa cantiknya dia kalo tak pakai mekap. Dikuatkan lagi dengan perangai buruk. Double la.

sape dia erk?... berlakon awan dania season yg baru ari tuh erk?.. x tgk... 1st season je tgk...

bukan sahaja kantoi bercium ni...adeh...kesian betul bila jadi macam ni...

errr.. Terkedu tetiba. huhu .

Pstt .. Jom , ke blog Lyssa ^^

ya allah artis zaman skang mng x bleh blah....

alah.. buruknye lah rupa buat cenggitu....

nper xlawa.. huhukkk erk.. sory terkutuk lak.. haha

Barangsesiapa Yang Menjaga Aib Saudaranya, Maka Allah Akan Menjaga Aibnya Di Akhirat Kelak. ... Janganlah kita mendedahkan keaiban orang lain kalau kita tak nak keaiban kita dibongkar oleh Allah di akhirat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More