TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Tuesday, 20 September 2011

Fida Awek Mamat Sepah Kantoi Sudah!!!!

Dah nama artis nie payah sebenarnya untuk jadikan diaorang nie sebagai ROLE MODEL. Mungkin ada betul nyer apa yang Wardina Safiyyah cakap sebelum nie "Artis tak sesuai untuk dijadikan ROLE MODEL". Sebelum nie aku respek ler gak ngan minah Fida nie a.k.a Sepupu Siti Nurhaliza a.k.a Awek Mamat Sepah.

Bila tengok gambar nie kat blog Abang Nara rasa respek tu makin pudar dan pudar. Tah ler. Payah nak komen. Korang komen ler sendiri. Nie kalau Ben Ashaari tengok mesti hangin satu badan nie hehehehehe. Mateeeee!!! hang mai tengok cepat hehehehe.


12 Comments
Comments

12 comments:

x pakai tudung gak. aduyai...

hmmm.... dia pakai tudung pn bukan ikut syara'

lepas ni kita tengok bukak apa lagi..

haish.. ==" aku dah tak suka dia lagi.. munafik..

jom layan..
10 Jenis Hantu Melayu

eeeeeeee mcm ne kew tol kata wardina.... kpd artis yg marah sgt kata2 wardina... hang tgk sndiri.... ini ke role model ptut d contohi

aku berani potong jari....sure dia dh tunjuk rambut die kt mamat...hmmmm...lum jd laki lg dh dedah2 segala....huhu...

patut nasihatkan dia...bukan kutuk..kalau kutuk...same2 dpt dose...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More