TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Sunday, 21 August 2011

Kontroversi Nanu Baharuddin Dengan Anjing????

Walawehhhhh!!!! Aku pasti isu nie akan jadi gosip dan kontroversi panas kat internet ngan media nanti. Perghhhhh!!!! tak tahu aku nak cakap apa dah. Sebelum nie gambar gitaris Estranged dan Sharifah Sofea tengah pegang anjing bermaharajalela kat internet. 

Sekarang nie lak Nanu Baharuddin pegang anjing???? Takkan dia bela anjing kat umah lak kot???? Kalau tengok cara dia pegang ngan koleksi gambar-gambar nie macam dia bela. Tah ler??? Korang nilaikan ler sendiri yer.

Untuk makluman semua perihal samak bagi anjing hanya termaktub apabila anjing tersebut menjilat objek. Samada jilat pada bekas, pakaian, objek, tuan punya anjing dan sebagainya. Ada hadis soheh berkenaan perkara nie. Perlu samak 1 bahagian air tanah dan 6 bahagian air biasa.





14 Comments
Comments

14 comments:

apalah nak jadi dengan artis skrg ye... tak tau mana halal dan haram.

org skrg mane pkr halal n haram...hanya mampu lihat je...phatetic..

nak tiru paris hilton la tu.
hmmmm..

giler....bleh lak pegang slamber hanjen camtu

dalam banyak2 kucing kat atas dunia nih, hanjeng jgk yang dia pilih...memalukan!

ANJING TU COMEL JE TAPI DAH NAMA PON ANJING KANN, MANA BOLE PEGANG2

bersangka baik.. aku rasa tiap-tiap hari nanu mandi air bercampur tanah untuk samak...

bek pelok anjing dari pelok jantan bukan muhrim.. pelok anjing boleh samak.. pelok jantan bukan muhrim??

22 x bek.... buat ape pluk anjing n jantan...

Byk2 binatang yg halal..anjing gak nak di bela. Bela anjing boleh tp untuk tujuan jaga ladang bleh la...
Mmg la bleh samak, tp yakin ke?...aku tgk anjing tu lepas dlm umah je....malaikat rahmat x masuk umah weeeh...

Ala anjing je pun. Benda hidup jugak. Apa laa dosa anjing tu?

Kalau duk rumah tak basah anjing tu, haa elok jaga tak kasi kacau tempat solat ok je apa. Sekarang ni pun kan ada sabun tanah taherah tu haaa. anjing tu makhluk allah juga.

overreacting betul korang ni..haihhh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More