TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Saturday, 27 August 2011

Kontroversi Kumpulan Sepah Sah Berpecah


Tadi aku dapat perkabaran dari Abang Nara pasal kumpulan Sepah sah berpecah. Adoiiiiii. Nama tengah top berpecah lak dah. Ngat kan Sepah nie dapat ler jadi pengganti Bujang Lapok. Nampak nyer tinggal harapan ler. 

Apa leh buat. Masing-masing ada impian dan hala tuju yang mungkin berbeza. Harap lepas nie ada pengganti baru yang boleh dijadikan icon pengganti Bujang Lapok era millennium. 

Petikan yang aku amik dari blog Abang Nara.
Berikut ialah kata-kata Jepp Sepah selaku ketua kumpulan:-
Selepas kemenangan itu (Raja Lawak 2009), semua displin dibentuk oleh anggota Sepah semakin berkurangan dan ia terus tenggelam apabila kami berjaya mencipta nama. Kemudian Tuhan memberi peluang kedua di dalam Maharaja Lawak, kami bina semula nama Sepah itu, tetapi hari ini saya nekad berpecah selepas sekian lama memendam perasaan.
Namun ternyata keputusan Jepp ini sangat-sangat mengejutkan Shuib. Kata Shuib:-
Saya sayang kumpulan Sepah tetapi jika Jep sudah berkata begitu, saya ikutkan saja. Perkara ini memang ada kami bincangkan sebelum ini. Saya tidak ada apa yang ingin dicakapkan kerana perkara ini baru hari ini diputuskan dan kami akan berpecah, apa yang saya boleh buat saya akan menjaga diri sendiri selepas ini.

3 Comments
Comments

3 comments:

macam mana la dengan mereka nanti.
dah tak sebagus sekarang la..
hmmm.
seribu kali sayang.

adui...suka tengok mereka semua...kenapa harus berpecah?? hummm

diorng dah solo la tu... dah xbest la klu mcm tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More