TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Tuesday, 23 August 2011

Gosip: Nabila Huda Failkan Permohonan Cerai


Berita panas  nie!!!!! Dah jadi macam trend lak artis kat Malaysia nie kawin cerai kawin cerai. Dah suratan takdir. Apa leh buat kan. Semoga Nabila Huda dan Zaidi Zailani boleh pikir masak-masak sebelum pilih jalan penceraian. Kesian kat anak dia yang comel tu.

Agak terkejut gak sebenarnya bila dapat tahu takder angin takder ribut tiba-tiba jer failkan permohonan cerai. Apa-apa pun pasti ada sebab yang membuatkan  Nabila Huda terpaksa mohon untuk failkan penceraian.


Amy Search pun agak terkejut dalam hal nie. 
"Saya baru tahu tentang hal ini (mahu cerai). Itu pun selepas membaca akhbar hari ini (Selasa) yang melaporkan tentang tuntutan cerai anak saya.
"Memang saya terkejut dengan hal ini dan saya enggan memberi komen lebih-lebih kerana belum berjumpa dengan Nabila lagi," katanya."
Nak tahu lebih lanjut korang leh baca kat Mstar Online. Leh klik sumber kat bawah tu yer.

3 Comments
Comments

3 comments:

aah, dh jadi mcm trend skrg..aah, dh jadi mcm trend skrg..

Alamak..macam tu plak.hmmm
cerai berai ni dah macam jadi trend untuk artis.
adeehhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More