TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Sunday, 3 July 2011

Ngeri!!! Kejadian Tembak-Menembak Di KL Sentral

Perghhhhhh!!!.....rompakan bersenjata kat KL sentral baru-baru nie.......siap ada kejadian tembak-menembak lagi.......4 perompak & 2 Polis Bantuan terbunuh dalam kejadian nie......meh tengok gambar kat bawah nie bagi yang berani nak tengok jer.....






Ehhhhh!!!!!.....jangan salah sangka yer.....sebenarnya kejadian nie bukan ler betul-betul......sebenarnya ini adalah sesi latihan kecemasan yang dirancang oleh pihak Building Management KL Sentral iaitu Semasa Sentral Sdn Bhd........ini merupakan latihan tahunan yang sering kali dibuat oleh pihak KL Sentral......supaya sekiranya berlaku kecemasan macam nie diaorang akan lebih cepat bertindak dan peka......untuk makluman lanjut leh tengok kat sini......KLIK SINI

22 Comments
Comments

22 comments:

ingat betui,,nasib baik tak ada kencing manis!

berani jugak lu tengok ek...?

eeee buat saspen je leerrr. HAHA terbaik entri

as salam adoi...makcik tertipu...xcited lol nak tgk...hehehehe

adoi terkantoi sudah..erkk

aku dah agak dah! grrrrr

grr...ingatkan betul2...suspen dah td..thumbs up!

WARDAH ALISYA

kalo main paintball kat situ plak mcm mane?? hahaha

..ingat betul..cesss...tertipu

dah agak dah..tp suspens gak mule2..hehe

macam main polis-polis pulak yer...hahaha

cess, igtkan betul. patutla xde lam berita. haha

igt kan betul tadi.. minta2 dijauhkan =)

salam..mmg suspen btl lh.. tpi sa mcm trfkir pk, btl ke tmbak,mnmbak ne.. bla tgk btl2 lakonan pk@lthan..kuang2 hehe.. tpi minta2 jauhkn lh kjdian bgni yer.... cara menambah 7 colum untuk iklan bawah header blog

adesss...buat suspen betul la...huhuhu

cis. ingatkan betul2 tadi.

sabo je la... ingat bebetul tadi. latihan sipa dgn darah tu...

Suspen jugak sebab dah nak rancang nak gi sana...

hehehe

Zaitun Palestine

http://feldatoday.blogspot.com/

Menarik saya mintak share yer Tn.Blog :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More